Nieuw jasje

Gisterenmiddag heb ik mezelf getrakteerd op een mooi, leren jasje. Ik hou niet van kleding kopen en het komt bij mij op als kakken. Gisteren dus wat het weliswaar redelijk zonnig, maar toch fris. Het enige jasje dat ik heb is een spijkerjasje. Wel van een goed merk, maar mist toch net dat tikkie verzorgd overkomen. En een mooi kort leren jasje staat al een poosje op mijn verlanglijstje. Gisterenmiddag even niet wezen hardlopen (ben nog steeds moe) en dus eerst mijn kettinkje ter reparatie weg gebracht en dan alle kledingwinkels af voor een leren jasje. Dus nergens. Alleen maar nepleer en dat mot ik niet. Het is echt leer of anders geen leer.
De laatste winkel die ik in liep heet Songo en daar ben ik ooit wel eens één keer binnen geweest, maar had zo de indruk dat hier kleding hangt waarvoor mijn budget ietwat te mager is. En dat is misschien over het algemeen wel zo, maar ik ben er wel erg goed geholpen. Allemaal verkoopgepraat, dat besef ik wel, maar ook eens iemand die mij goed kan adviseren.
Daar dus een fraai leren jasje gekocht met zelfs 30% korting. Ben er onwijs blij mee en het staat mij mooi.

Even niet hardgelopen dus. Voelde me moe nog gisteren en had gewoon effe geen zin. Vandaag voel ik me al een stuk beter: beter geslapen wel met de ramen en deuren dicht, want ik werd iedere morgen wakker door een motor of een vrachtwagen en nu had ik zoiets van: ik wil uit mezelf wakker worden. En dat is goed gelukt. Wel altijd zo irritant dat je net het lekkerst ligt net als je eruit moet.

En vandaag mooi zonnig weer, prachtig duikweer maar dat gaat niet lukken vandaag. Werken. Komt wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...