Brommerig

Ik ben een beetje pissed. Ik had bij Zalando (aaaaaaaaah) laarsjes besteld, kom ik daar met geen mogelijkheid in. Enkel omdat de ontwerper te beroerd is om er een klein ritsje in te zetten.....Grrrr. Ik baal ervan want het zijn leuke laarsjes. Maar ja, geen echt leer hè. En normaal gesproken koop ik alleen maar echt leren schoenen. Direct afgestraft....



Het zal niet alleen dat zijn. Het aankomende vertrek van Jan drukt zijn stempel op mijn humeur helaas. Daarbovenop de verhalen in de pers dat onze zorgverzekering nóg duurder wordt....Het komt er dus op neer dat ik de premie moet gaan betalen voor de mensen die dat niet kunnen. Voor mij betekent dit zo'n 800 euro netto méér per jaar. Het probleem daarbij is dat je het wel eerst moet betalen en dat je dat via je belastingformulier voor een deeltje terug krijgt. Voor mij is het een zorgpremie van bijna 3100 euro per jaar (!). Basisverzekering. Daar boven op nog mijn aanvullende verzekeringen. Oh my god. Zou daar zomaar van wakker kunnen liggen vannacht.... :-(


Ik weet 't niet. Bah. Beetje brommerig nu. Daarentegen is mijn tuin mooi aan het worden. De nieuwe stenen liggen tot de helft nu en ik ga er van uit dat het morgen klaar is.

Nu eerst maar eten: pompoen met stoofvlees... Misschien voel ik me daarna iets beter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...