Stekker


Gisteren dacht ik nog met mijn duffe kop: morgen zal ik wel fris en fruitig zijn. Ik moet u meedelen, lieve mensen, dat het NIET het geval is. Na een lange en goede nachtrust ben ik toch weer zo duf als een konijn. Het is mij een raadsel waarom dat zo is. Ik heb goed geslapen, hoewel ik er wel twee keer uit ben geweest om naar het toilet te gaan, maar verder geen onderbrekingen en lekker gedroomd (vraag me niet waarover, want dat weet ik niet meer). Vanmorgen werd ik wakker door een geluid en toen ik naar rechts keek waar mijn wekker staat, zag ik dat mijn wekker uit was. Oh, stroomstoring, dacht ik nog. Maar meestal is het dan pikkedonker en is het heel erg stil, maar dat was niet het geval. Dus ik heb wel wakker gelegen vanaf zeven uur, maar ja, ik lag er om half elf al in, dus slaap genoeg gehad.

Ik er dus uit rond half acht, bleek dat de stekker van mijn wekker - dat rijmt - eruit lag. Hûh??? Hoe kan dat nou?? Gisteren toen ik naar bed ging zat die stekker er nog gewoon in en vanmorgen lag-ie eruit. Héél vreemd. Ik heb dit weekend niet gestofzuigd in mijn slaapkamer - wat ik eigenlijk wel nog moet doen - dus ik ben er ook niet tegen aan gestoten of zo. Nou ja. Toch een spookje in mijn slaapkamer.

De foto's die ik heb gemaakt van het duiken zijn in goede aarde gevallen en krijg veel positieve reacties. Eén persoon heeft één van die foto's zelfs gebruikt als profielfoto op haar facebook pagina en als commentaar gekregen dat het een 'geweldige foto' is. Toch leuk om te lezen. Het is de foto die boven mijn vorige blog hangt. Voor de liefhebbers: dit is de LINK naar de foto's.

En vandaag weer zo'n grauwe, grijze dag, dus dat helpt ook niet echt om de wolken in mijn hoofd te verjagen. Pluspuntje: nog vijftig dagen en dan is Jan weer terug....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...