Eindelijk...

Het zit mij niet mee: weer niet goed geslapen vannacht. Volgens mijn SnoreLab-app weer een paar keer gehoest vannacht. Bovendien was ik erg vroeg wakker - zo tegen vijven - en heb daarna wat rommelig geslapen. Met als gevolg..... hoofdpijn en vermoeide ogen. Kribbig natuurlijk. En dat op de dag dat mijn mannetje thuis komt.... Op het moment dat ik dit schrijf, zit hij in de auto op weg naar mij. Dat is dan tot nu toe wel het enige lichtpuntje op de dag. En vanavond eten we lasagna, omdat hij dat zo graag eet. Mjammie hoor.

Gisterenmiddag ook weer hardgelopen. Het was heerlijk weer. Graadje of drie boven nul, zonnetje dus gaan met die banaan. Ik had mijn runkeeper op stil gezet dus wist eigenlijk niet hoeveel kilometer ik aan het lopen was, maar heb er uiteindelijk iets meer dan zeven gelopen, 7,36 om precies te zijn. Maar toen had ik het ook wel gehad ook. Toch wat gebrek aan training, maar je moet weer rustig aan opbouwen. Ik zal echt wel weer eens tien kilometer lopen. Bovendien heb ik steeds een - zij het kleine - blaar onder de muis van mijn voet en dan ga je toch een beetje anders lopen en je eraan irriteren. Het wordt tijd voor nieuwe sokken (X-socks) en eens een nieuw shirtje. Ik loop ze letterlijk tot in de rafels, want als je iets hebt wat lekker zit, waarom dan nieuwe kopen. En ik hoef niet volgens de laatste mode te lopen, hoewel ik die felle kleurtjes wel stoer vind. Nee, ik loop nu in de winter in feite in een schaatsbroek met daaroverheen een korte loopbroek (tegen de koude billen) en bijna vier laagjes kleding en een fel-oranje muts, tegen de koude oortjes. Handschoenen heb ik niet nodig. Al met al heb ik wel lekker gelopen en voelde mij heel voldaan. De lekkere warme douche daarna was zaaaalig......!

Een niet nader te beschrijven 'mislukte' foto gemaakt tijdens het lopen....


Dan thuis nog even de laatste troepjes opgeruimd, bed verschoond en eten gemaakt. Alles klaar voor mijn mannetje. Eindelijk ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...