Nog effies

Daar heb je 'm weer.... Wie? Die man. Ah, die met de hamer? Ja, die. Alweer? Ja alweer. Maar vannacht niet zo super goed geslapen. Mijn eerste nacht proberen zonder hoestsiroop goed te slapen. Nou, niet dus. Vanavond dan toch maar weer een lepeltje. Maar weer een nieuw voorraadje kopen als ik in d'n Belgique ben...

Gisteren had ik ook een behoorlijk drukke dag met een MT-vergadering die van 's morgens tien tot 's middags drie uur duurde. Daarna ben ik dan meestal zo gaar als boter en komt er niet veel uit mijn handen. Ik hoefde gelukkig geen boodschappen te doen, want ik had De Krat natuurlijk gehad en daar eet ik van de komende week. 's Avonds ook nog eens niets bijzonders op TV, dus vrouwtje lag er al om half tien in. Met boek en eer ik het boek sloot was het tien uur, oogjes dicht en proberen te slapen.

En nu dan weer die hamer. Gewoon echt zin om even te slapen. Maar ja, gaat niet hè.

De dagen korten en vlotten en het aftellen zit in de enkele cijfers, even afhankelijk van hoe je er naar kijkt. Over twee weken om deze tijd naderen ze Zeebrugge van wel heel dichtbij en zullen ze morgen aanmeren en dan is mijn mannetje weer thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...