Weer terug...

En toen was het weer mei...
De hele maand april gemist. Mij gemist? Ik was er niet. Ik zat aan de andere kant van de wereld. In Nieuw-Zeeland om precies te zijn. Voor mij voor de tweede keer en het was alsof we thuis kwamen....
Een prachtige vakantie achter de rug. Veel gedaan, veel gezien en ook voor ons zijn die vier weken super snel gegaan. Reisverslag gaat volgen. Mét foto's. Wat ik nu kan zeggen is dat ik een mega jetlag heb (vanmorgen weer om 06.00u wakker....) en dat ik heimwee heb. Vreselijke heimwee....

In de mist op de Tongariro trail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...