Nieuw kantoor en foto's

Vandaag dag drie van de grote verbouwing van mijn kantoor en IK WIL OVER!!! Zit zo onrustig op mijn voorlopige plekje! Maar het vordert gelukkig en ik hoop dat ik over een uurtje kan beginnen met rotzooi over te hevelen. En dan begint de ellende van alles weer op z'n plek zetten, erachter komen dat je stopcontacten te kort komt - vooral dat.



Daarbij komt ook nog dat ik mij vandaag niet zo fit voel en ik me dan altijd afvraag waarom. Heb goed geslapen en stond redelijk wakker op, vrij vroeg zelfs, lag er gisteren bijtijds in... Soms weet je dat gewoon niet. Misschien komt het gewoon omdat ik zo ontheemd ben en als ik straks begin te sjouwen alles weer goed komt. Dan zal ik er eens een prachtig kantoor van maken. Eens even een mooie foto uitzoeken, die laten vergroten en uitprinten, inlijsten en laten ophangen. Niet moeilijk doen over 'een beleid maken' van wat er aan de muur komt - al zijn er natuurlijk grenzen. Ik hang sowieso geen foto's van een ander aan mijn muur, al zijn ze nog zo mooi. Altijd een plaat van mezelf.

Zoals bijvoorbeeld deze foto's. Jaja, ik weet het: het gaat om het geheel, het gaat om de serie en ik zal het wel niet snappen, want kunst is niet te snappen. Dat vind je mooi of niet en ze krijgen er ook nog eens subsidie voor....

(foto: Mike Harris - zilver SO2013)
Het is prachtig en ik mag er alleen maar positief over zijn. Of zou ik ook mijn eigen mening over dit soort foto's in een blog mogen schrijven? Goh. Anderen misschien wel, maar ik?
Maar om nu zoiets aan mijn muur te hangen in mijn mooie, nieuwe, strakke kantoor.... Zou het de boel opfleuren denk je? Het is natuurlijk nogal zwart wit straks, dat kantoor .. 

Persoonlijk heb ik dan liever een plaat als hieronder. Past ook mooi in het geheel (zwartwit).

(foto: Joany Photography - oftewel ikzelf)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...