Hypotheekrente laag



Gisteren begon het journaal met goed nieuws: de hypotheekrente is nu historisch laag dus een goede tijd om te kopen. De huizenprijzen liggen laag en de hypotheekrente is laag, dus waar wacht je nog op! Dus kom op huizenkopers! Sla je slag. Zo'n mooi huisje als ik heb voor een één- of tweepersoonshuishouden vind je nergens!

Gisteren nog wel contact gehad met de makelaar in die zin dat ze mij hebben gebeld omdat ik ze iets had gemaild, maar heb ze nog niet gesproken want toen ze belden was ik aan het hardlopen. Dat doe ik ook weer veel te weinig vanwege het warme weer! Afgelopen zondag was het veel te warm om te lopen tenzij je misschien 's morgens heel vroeg je rondje zou doen, maar om nou om zes uur op te staan op zondag om te kunnen hardlopen, vind ik zelf iets te ver gaan.

Op kantoor is de saaiheid toegeslagen. Er zijn al aardig wat collega's op vakantie dus is het wat stil in de wandelgangen. Het is nu nog niet eens het ergst: de eerste week van augustus zijn de meesten weg. Dan is het vaak ook het stilst. Echt komkommerweken. Niet echt leuk, hoewel het op straat en in de wijk zo zalig rustig is, dat ik vaak denk dat als het altijd zo zou zijn, ik het hier prima naar mijn zin zou hebben. Niet te veel drukte, gewoon alles lekker verdeeld over de dag, geen massa's mensen die tussen 08.15u en 08.45u zich naar scholen en werk wurmen en dan 's middags diezelfde massa weer terug. Op kantoor mis ik de hectiek, thuis niet. 

Mijn tuin is nu op z'n mooist en ik kan er natuurlijk nu goed voor zorgen omdat ik niet weg ben deze zomer. Dus regelmatig sproeien en proberen er (nog) zoveel mogelijk van te genieten. Ik ben blij met mijn nieuwe tegels in de tuin: echt super opgeknapt en een pak beter dan die ouderwetse grindtegels. Ben blij dat ik dat nog heb laten doen. Staat ook een stuk zonniger, zelfs als de zon niet schijnt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...