Slapen

Iedere dag om 15.00u komt-ie langs: de man met de hamer. Alweer? Ja, alweer. Deze hele week al last van. Nu voor de vierde dag. Had ik gisteren maar niet moeten gaan hardlopen, denk ik dan. Maar gisteren kon het eindelijk weer eens. Gisteren was het niet zo HEET. En ik loop niet graag bij warmte. Het was gisteren eigenlijk al te warm. Maar toen ik liep, scheen de zon niet en had ik zelfs een paar spettertjes op het eind. Bovendien had ik de afgelopen veertien dagen geen meter hardgelopen en is het überhaupt de hele maand juli wat dat aan gaat drama geweest. En dat alleen maar vanwege de hoge temperaturen. Geef mij maar temperaturen van een graadje of vijftien, of in de winter net boven het vriespunt.... Zalig... Nog effies wachten. Het gaat hard genoeg en over een paar maanden lopen we weer te klagen dat het zo koud is.

Ik probeerde vandaag mijn kantoor met een verrijdbare airco koel te houden, maar kwam niet kouder dan 26 graden. Nu had ik wel soort van geluk dat ik aan het einde van de middag een afspraak had bij een bedrijf wat de airco wél aanhad, dus al met al heb ik niets te klagen. Behalve dan die man met de hamer.

Morgen gaan wij in principe duiken maar goh als ik me nog zo moe voel... Maar aan de andere kant is het ook wel lekker om even een duikje te doen en dan maar proberen toch maar wat uit te slapen wat niet echt meevalt, want het is om vijf uur 's morgens al knallicht in de slaapkamer. Ik ben iedere morgen ruim voor de wekker wakker - goed vervelend - en die gaat om 07.00u. Niet alleen doordeweeks maar ook in het weekend dus. Geen wonder dat ik zo moe ben...



Argh, het was me een geworstel van jawelste om die man de baas te blijven. Slapen wil ik, slapen, slapen, slapen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...