Een tweekamerwoning....

Ajakkes. Vandaag voor de tweede maal een bezichtiging gehad van mijn woning en weer aan een stel die tijdens de bezichtiging vindt dat het toch te klein is en ze een kamer missen. Dan denk ik: lezen die mensen de tekst op de verkoopsite wel? Kijken ze überhaupt wel naar de plattegrond? Daarop is toch zeer duidelijk te zien dat het om een tweekamerwoning gaat. 

Nu de makelaar duidelijk geïnstrueerd dat hij bij potentiële kopers toch nog maar even moet benadrukken dat de woning slechts één, zij het grote, slaapkamer heeft.

Maar goed. We gaan gewoon door met ademhalen, ik hoef niet stante pé op zoek naar een andere woning. Scheelt weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...