Alles tegelijk....

Ik voel mij vandaag ontzettend opgejaagd en gespannen en gestrest. Het is één grote chaos in mijn hoofd en het lijkt of mijn hart op hol is geslagen!

Er hangt een soort spanning in de lucht of misschien hangt die wolk alleen boven mij, maar ik heb het gevoel alsof ik tegen een soort deadline aan leef. Mijn hoofd is één grote warboel en moet - naar mijn gevoel - alles tegelijk doen. Het lijkt ook wel of áls er iets gebeurt, het ook allemaal tegelijk gebeurt! Of zou ik het niet meer aankunnen....?

De tijd gaat ook veel te snel: het is alweer kwart voor één en ik heb nog niets gedaan! Dat is weliswaar niet mijn schuld, want we werden allemaal van tien tot elf 'opgehouden' dus dat hapt aardig weg in je dag.

En dan dat geplas! Echt hopeloos! Je blijft heen en weer lopen. En aangezien ik vandaag gewoon erg veel dorst heb - overgang [zucht] - word ik daar helemaal misch van....

Maarrrr.... ondanks dat toch wel lekker gelopen 's middags. Had me nu ECHT voorgenomen het 'achtje' te lopen: dat is zo'n 6 km en heb dat ook echt gedaan ook. Niet gedacht van: ach, er kan nog wel wat bij. Want ik feite heb ik lekker gelopen ondanks de 'warmte' - mijn autotemperatuurtje gaf zo'n 19 graden aan - en ook behoorlijk snel voor mijn doen: een pace van 6:30 per km. Het stomme was wel dat ik na het nemen van de foto op deze pagina ik per ongeluk op pauze heb gedrukt en ik daar pas achter kwam toen ik mijn achtje had volbracht. Dan thuis op runkeeper even mijn route goed ingevuld, tijdstip van eindigen aangepast en voila, dan heb je het weer compleet. Niet zozeer om anderen te laten zien wat ik heb gelopen, maar voor mezelf, voor de volledigheid om te zien hoeveel kilometers ik wegloop in een maand, een jaar, een lifetime. 

Vanzelfsprekend voelde ik mij na het lopen een stuk beter....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...