RLS...

Parijs sfeertje in onze kantine
Het begint vorm te krijgen, die huisshow van ons. Het thema Parijs vind ik dan enkel in onze eetruimte er goed uitkomen en daar straalt echt wel een bepaald sfeertje van uit. Voor de rest vind ik persoonlijk de bistro-tafeltjes een vlag op een modern modderschuit. We hebben zo'n mooi interieur en dan daar van die gammele - want dat zijn ze - tafeltjes en stoeltjes in zetten vind ik niet mooi. Bovendien is het zeer de vraag of ze wel geschikt zijn voor waar ze voor staan: het schrijven van orders. Dus er waren al enkele collega's die daar ook zo hun vraagtekens bij zetten. Maar ja, thema hè. Dat is belangrijker dan lekker zitten.


Ben wel een soort van tevreden dat het 'mijn pakkie an niet is', maar ik loop wel regelmatig door alle ruimtes en heb geholpen en zet zo hier en daar een punt op de i, kijken of de PIR's vrij hangen, kijken of de brandblussers bereikbaar blijven, dat soort dingen. Toch is het raar om het allemaal zo van de zijlijn te kunnen bekijken, omdat ik dit soort dingen vroeger wel heb gedaan in zekere mate - nooit een huisshow - en ik heel sterk het gevoel heb dat dit 'mijn' bedrijf is en ze dan alles zo overhoop halen. Alsof ze aan je eigen spullen zitten wat natuurlijk niet zo is.

Ben vandaag ook een beetje hyper. Ik heb erg slecht geslapen door mijn Restless Legs, waar ik om 01.00u nóg last van had, en pas na een dubbele medicatie ben ik dan in slaap gevallen, maar de slaap was van slechte kwaliteit. Ik had expres de wekker uit gezet in de hoop dat ik dan pas tegen achten wakker zou worden, maar helaas, de knop van mijn interne wekker nog niet gevonden, dus werd ik om 06.45u al weer wakker. Tegen het dreunen van de vrachtwagens doe je ook weinig. Dat is niet zozeer dat je ze hoort, maar dat je ze voelt. Dus heb ik vandaag hoofdpijn, waar ik wel redelijk mee kan leven zonder pijnstiller, maar tegen drie uur begon ik toch wat in te storten. Hopelijk vanavond een goede nachtrust...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...