Griep

Nog ziek....
Ik heb lange tijd niet geblogd en dat kwam doordat ik twee keer achter elkaar ziek ben geweest. De eerste keer op 14 januari, toen ik geveld was door buikpijn en diarree, dan toch even naar kantoor, om de donderdag en vrijdag weer geveld te zijn. Dan kon ik weer een week werken door op vrijdag de 24e alleen maar te hoesten en te hoesten en 's nachts geen oog dicht gedaan door de keelpijn en alle nare bijkomstigheden. Zaterdag had ik 38,8 koorts en zondag zelfs 39,9. De hele vorige week dus thuis. Griep. Vanaf woensdag ben ik wel zo af en toe eens even naar buiten geweest.

Afgelopen maandag dan maar weer begonnen, maar dat ging niet helemaal goed en ik was zo tegen vier uur weer thuis. Dinsdag was helemaal erg: echt een rotdag, zó ontzettend moe! Dan maar even halve dagen werken. Huisarts nog gebeld en deze vermoeidheid schijnt er toch wel bij te horen. Ik heb dan ook zelden of nooit echt griep (met koorts dus), dus het is even wennen voor mij. Normaal na een zware verkoudheid ben je vrij snel weer op de been, maar nu dus even niet. Kwam ook nog bij dat ik tijdens mijn griep ook nog eens ongesteld werd, wat op zich wel die vreselijke hoofdpijnen verklaarde, maar wat ook nog eens bijdraagt aan het vatbaarder zijn voor allerlei virussen. 

Gelukkig heb ik geen koorts meer, maar ik voel mij nog mega-moe. Dat gaat wel tergend langzaam ietsje beter steeds, maar dat is echt op een slakkengangetje. Vandaag tot een uur of drie werken om toch een beetje in het ritme te komen en ik vind het hier dan toch wel iets leuker dan zo alleen thuis. Ik heb toch nog niet genoeg energie om van alles te ondernemen. Want zelfs vanmiddag dus (nog) niet hardlopen. Ben benieuwd wanneer ik dat weer eens kan gaan oppikken. Misschien, misschien zondag. Ligt er aan. En dan kan ik wellicht weer helemaal overnieuw beginnen. Maar op zich niets mis mee. Ook best lekker, een simpel rondje van 5 km om mee te beginnen. Begin heel langzaam wel zin te krijgen en dat is voor mij al een teken dat het herstel nu echt heeft ingezet.

Nog even geduld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...