PMS

Ik ben zooooo chagrijnig, dat wil je niet weten. Verdomde PMS! Op dat soort momenten mis ik wel iemand die me eruit sleept hoewel ik die persoon dan niet kan garanderen dat ik hem of haar tot op het bot kan vertrappen. Je moet van goede huize komen wil je mij hier uit kunnen halen!

Saggerijnig om alles: om mijn buren, die familie die zo af en toe de hele buurt bij elkaar schreeuwt en met deuren smijt dat de ramen in MIJN sponningen ervan trillen, die zo sneaky zijn dat ze niks tegen je zeggen, ook geen gedag, maar je weet dat er over je geouwehoerd word. Dat ze hun slaapkamerramen (op de eerste verdieping nota bene!) half hebben geblindeerd met van dat folie, waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat ik naar binnen ga gluren nu mijn dakterras af is.

Saggerijnig (ja, ik weet dat dit fout geschreven is) om mensen die mij niet snappen, die mij corrigeren, die mij het gevoel geven dat ik niks goed doe.

Saggerijnig omdat ik vandaag geen orde in mijn hoofd kan creëren, omdat het de komende weken zo druk is met van alles en ik het niet kan overzien. 

Saggerijnig omdat ik gisterenavond absoluut niet lekker heb gegeten en de laatste weken überhaupt niet lekker eet doordeweeks omdat ik enkel maar kliekjes eet die gewoon niet lekker zijn als je ze weer opwarmt.

Saggerijnig omdat het zulk lekker weer is en ik de hele godganselijke dag binnen moet zitten.

Saggerijnig omdat ik zo af en toe stevig baal van onze weekendrelatie en dat onze weekenden naar mijn gevoel altijd zo VOL zitten en zo weer voorbij zijn.

Saggerijnig om het schuldgevoel wat mij constant plaagt omdat wij zo'n end uit elkaar wonen en hij telkens moet heen en weer rijden omdat IK zo'n hekel heb aan dat eind rijden en IK hem met MIJN probleem opzadel.

Saggerijnig omdat ik mij nu zo ongelofelijk zielig vind...

Saggerijnig omdat ik het leven af en toe erg zwaar vind en ik klaarblijkelijk niet kan voldoen aan de verwachtingen die anderen van mij hebben. 

Saggerijnig omdat ik mijn lijf wel kan trainen maar mijn HUID niet.

Echt zin om met dingen te smijten.... Grrrrrr......

:'-(


Eén troost: gaat gelukkig wel weer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...