Gespannen

Nieuw kozijnen, maar zijn het wel de juiste ....?
Zo aan het begin van een tropisch warm weekend, zou ik mij verheugd en vrolijk moeten voelen, maar ik ben erg gespannen. Kan het (verlengd) weekend niet eens 'overzien'. 

Twee redenen:
Toen ik gisterenmiddag thuis kwam zag ik dat de aannemer zowaar bezig was geweest in mijn woning. Het toilet is gemaakt, de ruimte dus en er zijn twee kozijnen geplaatst. Echter toen ik de kozijnen zag, had ik zoiets van: oei, volgens mij zijn dit niet de juiste kozijnen. Want deze kozijnen zijn voor opdek deuren en niet voor stompe deuren, zoals ik graag wil. Op kantoor vandaag zag ik het verschil en vrees nu toch het ergste...Ik heb maar een notitie achtergelaten en ik ben in feite wel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Heb nu ook een schets gemaakt van hoe ik het toilet graag wil. Het is toch mijn woning en het moet wel zo gedaan worden zoals ik het wil.

Daarnaast heb ik in mijn enthousiasme gereageerd op een oproep van iemand van Facebook voor een duik deze avond. Natuurlijk heb ik daar erg veel zin in, maar tegelijk is het ook de eerste duik sinds meer dan een half jaar en dus altijd wel een beetje spannend. Daar ben ik dus weer nerveus voor. Terwijl het nog niet echt helemaal is afgesproken dat wij ook gaan, dus er blijft een optie om niet te gaan, maar waarom zouden we niet gaan... We willen toch heel graag weer eens een duikje doen, dus waarom dan niet vanavond...

Tja, die eeuwige gespannenheid speelt mij wel parten de laatste tijd. Vandaar dat ik volgende week maar eens een proefles yoga ga doen. Mijn huisarts zegt al heel lang dat ik yoga moet gaan doen om tot rust te komen. Dus gaan we dat dan maar proberen.

Maar dit weekend is mijn mannetje er weer en dan zal het ook wel een stuk beter gaan...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...