Aan de kust

Vandaag voel ik mij stukken beter dan gisteren. Hoe is mogelijk dat je je de ene dag voelt alsof je onder een vrachtwagen heb gelegen en de andere dag dat weer helemaal weg is....

Gisteren de hele dag hoofdpijn en zware ogen. Alsof ik was ontvoerd. Bij thuiskomst in ons buitenverblijf even andere schoenen aan en naar het strand. Ik had de zee nog niet gezien vanaf het moment dat we daar zaten, dus het werd tijd. Alleen suf dat je daar dan ook 's avonds twee euro moet betalen om te parkeren, dus hebben we onze rugzak maar even illegaal geparkeerd: we zouden toch niet lang wegblijven.

Dus even langs zee gewandeld zonder hondjes - want die heb ik niet - en dat was best even lekker. Mijn hoofdpijn is zo weggewaaid. Gelijk even de tijd om het boodschappenlijstje voor het weekend door te nemen en wat te babbelen over de dingen die op het programma staan.

Thuis lekkere 'Jan-soep' gegeten - met veel worteltjes - en het restje Jan-Spaghettisaus, ook met veel worteltjes.

En straks - ondanks de regen - een lekker weekend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...