Beetje futloos

Hardlopen in de duinen
Nog maar weinig nieuws meer over de verbouwing van deze kant. Dat krijg je als je bent uitgeweken en al ruim een week niet thuis bent geweest. Ik tenminste niet. Maar naar verluid zouden vandaag de kozijnen worden geplaatst in de badkamer en is de benedenverdieping hermetisch afgesloten. Dus er wordt wel degelijk gewerkt alleen weet ik niet precies waar ze nu aan toe zijn.

Ik heb gehoord dat gisteren het plafond er is ingegaan en eergisteren de leidingen zijn gelegd. De vloer schijnt er ook al in te zitten in het gedeelte wat vroeger het balkon was. De vloer van de badkamer zoals deze was is deels afgekapt. Als het goed is komt daar dus vloerverwarming in.

Ik wilde graag mijn grote badkamerspiegel hergebruiken, maar dat was esthetisch gezien niet de meest voor de hand liggende keus vanwege de breedte - bijna twee meter - ten opzichte van de breedte van het wastafelmeubel - één meter zestig - plus dan nog de wens voor stopcontacten aan weerszijden en licht. Moet maar kijken of ik de spiegel dan ergens anders kan plaatsen, hoewel zo'n joekel van een spiegel lastig te hergebruiken is. 

In ons tweede huis gaat het goed. Het huisje valt allerminst tegen en het is er goed uit te houden. Ik moet zeggen dat ik daardoor wel weer tot rust ben gekomen. Toch zal ik blij zijn als we weer onze intrek kunnen nemen in ons huis. Gisteren met die storm loeide het vreselijk om het huisje, maar wat wil je: we zitten pal achter de duinen en kregen windkracht 8 of zo voor onze kiezen met een heleboel onweer. 

Toch voel ik mij vandaag een beetje down. Ik kom dan op kantoor erg moeilijk in het werkritme omdat wij al vier dagen Open Deur Dagen hebben en er hier nu constant 'vreemden' over de vloer komen. Eerst thuis, nu hier. Ik heb er dan weliswaar wat minder last van omdat ik er wat verder vandaan zit met mijn kamer, maar het bepaalt toch je dag. Daarnaast zijn alle vertegenwoordigers binnen plus nog het bezoek, dus het is extra druk deze dagen. Iedereen is een beetje anders. En dan is vanmorgen ook nog besloten deze ODD een week te verlengen.... 

Dus voel ik mij wat moe en futloos en moet ik mijn hardloopmiddagje nog laten schieten ook. Eens kijken wanneer ik dat dan kan compenseren.... Zal lastig worden... Afgelopen zondagmorgen tijdens het hardlopen wéér soort van 'verdwaald' en dus onbedoeld weer tien kilometer gelopen. Maar wat ik zo gaandeweg wel heb gemerkt is dat ik veel minder moeite heb met die tien kilometer als ik daar één of twee wandelpauzes in las. Vaak deed ik dat al min of meer omdat ik er een gewoonte van maak tijdens mijn hardloopsessies een paar fotootjes te maken en dan moet je even stoppen. Dus dat moet ik maar blijven doen, dan gaat het veel beter. We hebben daarna 's middags weer onbedoeld een wandeling van tien kilometer gedaan en ik was wel moe en ik was het wel zat (lees: het was te warm), maar echt stuk was ik niet. En doordat ik die wandeling heb gedaan heb ik geen last gehad van mijn normale After-Running-Headache. Zullen we het maar ARH noemen? Klinkt wel gewichtig vind ik. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...