Weer thuis

Inmiddels zitten we alweer een week in januari 2016. De eerste januari zijn wij uit het huisje weg gereden. Dat was pas tegen half twaalf. Mijn gewoonlijke nieuwsjaarstraditie - op de eerste dag van het nieuwe jaar hardlopen - ging helaas niet door omdat ik mij niet goed voelde én bovendien hadden we om elf uur afgesproken met de eigenaars, dus dat ging allemaal niet lukken.

Naarmate de dag vordere voelde ik mij steeds rotter en had echt een mega-hoofdpijn. Jan heeft dus de hele weg naar Oostende gereden. Is wel te doen, zeker als je over de snelwegen rijdt. Het was niet druk en we waren tegen zes uur of zo in Oostende. Jan heeft mij afgezet en is met de auto even naar de Koekoek gereden om twee halve kippetjes te halen wat we dan zouden oppeuzelen met wat brood. Ik voelde al wel ietsje beter gelukkig, maar lag er niet al te laat in met een flinke dosis chemische preparaten in poedervorm (oftewel pijnstillers en slaaptablet) nadat we nog eerst even een aflevering van The Bridge hebben gekeken (want ik heb thuis geen DVD speler....).

De 2e januari zijn we via Kaatsheuvel terug naar mijn huis gereden. Auto vol. Natuurlijk. We waren ook niet al te vroeg thuis: denk tegen vijf. Dus auto leeg halen en snel wat hazepeper wat we nog in de vriezer hadden opgewarmd. En dat smaakte super goed.

Altijd raar om weer thuis te zijn. Toch ook fijn om weer thuis te zijn. Kon ik mijn huisje maar optillen en verplaatsen....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...