Hardlopen en gevelrenovatie

En gisterenmiddag weer heerlijk hardgelopen.

Ze zijn flink bezig met snoeien

Immer Gerade Aus

Sleedoorn bloeit

Weidse vergezichten
Toch eventjes gisterenmiddig 8,5 km gelopen in exact één uur. En het ging zowaar best lekker, maar nog altijd niet 'vanzelf'. 's Avonds érg stram. Thuis zijn ze bezig met de gevel. De firma Zakhole uit Hillegom gaat onze gevels - van mij en van de buren - renoveren. Is ook wel dringend nodig: de voegen vallen er zowat uit.

De gevel met de wingerd.

Stellages voor mijn slaapkamerraam
Huis in de steigers. Voegen al uitgeslepen
Het moet eerst een troep worden..

Gelukkig beginnen ze niet om zeven uur 's morgens. Ik was laat vanmorgen - kwam m'n bed niet uit - dus net bij het maken van m'n smoothie zag ik beweging en net toen ik de deur uit ging begon de herrie weer. In een zware sneeuwbui op weg naar kantoor.
Op zulke momenten ben je blij dat je uit huis kan en lekker achter je buro in het zonnetje kunt zitten met een bak koffie en een koekje.

Ik moet zeggen: ze ruimen 's avonds alle stof keurig op - voor zover mogelijk natuurlijk. Maar alle ramen en roosters heb ik stijf dicht. Zal toch nog wel de nodige stof binnen geven vrees ik. Dat hou je gewoon niet tegen. Afijn. Als je haar maar goed zit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...