Productief weekend...

Korte foto-impressie van het weekend.

Vrijdag vrije dag om de gevel van de woning 'vrij' te maken. Komende week komt een bedrijf de gevel renoveren. Ik had mazzel want het was mooi weer. Veel werk verzet. Je staat te kijken hoeveel je nog tegen je gevel aan hebt staan.

De gevel zoals deze nu is.
De wingerd is nu weg.

Wingerd weggehaald.

Zaterdag in het groen naar het noorden van het land om mee te doen aan een vossenjacht. Dit keer was ik een 'geweer' en mijn hubbie - omdat hij nog geen jachtakte heeft - een drijver. Ik zat met mijn driepootskrukje in de blubber in een weiland. Eerst nog droog, later regen en toen werd het koud.

Ik met collega-jager(s)

Op weg naar onze post


Mijn uitzicht. In de verte zie je de drijvers

Geen vos gezien. Ja: één dode. Dat was de 'oogst' van een vossendrijfjacht met zo'n 60 drijvers en 20 geweren...

Wel gezien: vier reeën - leuk!! - en één haas. En 's avonds was ik uitgeteld.

Zondag niet gelopen. Had al genoeg gedaan het weekend. Wel een eind gewandeld. Zeven kilometer. Ook lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...