Terras

Ik dacht gisteren: ik maak nog even een foto van mijn dakterras. Mooi opgeruimd, spullen (nog) aan de kant en de plek waar ik mijn Brabantia wasrek heb opgehangen. En ja, die andere gevel is van de buren. Mijn dakterras grenst aan het hunne. Ik woon nu eenmaal (nog) niet in een vrijstaand huis omringt door bossen of weilanden. Hun woning staat nog in de steigers.

Het opgeruimde terras. Dat witte ding moet nog weg.

De plek van mijn droogrek nu.

En verder heb ik nog niet veel zin om vrolijke verhaaltjes te vertellen met al wat er nu gebeurt in Brussel. Wat een verrotte wereld is het toch...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...