BBQ Event - 2



Vanmorgen werd ik vroeg wakker en las dat 'wij' op de elfde plaats zijn geëindigd op het songfestival en Belgie op de tiende plaats. Ik heb het dus niet afgekeken, want ik vond er niet veel aan, zoals ik het al jaren niet veel meer aan vind. De keuze van het winnende liedje is altijd politiek gekleurd, dat blijkt deze keer ook wel weer.

Na het ontbijt naar Schiphol om vrienden van ons op te halen die een weekje waren duiken op Bonaire. Ja, wij gaan daar ook naar toe.... Zij hebben het water vast voorverwarmd voor ons. Even hun auto die ze bij ons in bewaring hadden gegeven door de wasstraat gehaald want die was geel in plaats van donkerblauw.

Daarna met de fiets naar het H'meersebos naar het BBQ-event waar we net op tijd waren voor de pulled porc. Het was gezellig druk, dus niet té druk - vanwege het weer waarschijnlijk - en de lucht was gevuld met heerlijke luchten. Dus overal wel wat kunnen proeven, beetje rondgelopen en tegen half drie was het soort van afgelopen want alle gerechten waren bij de jury geweest en dan beginnen ze al met het afbreken van de standjes. Was best even leuk.

Nieuw soort wiegje?
Restjes

Dutch Oven

Detail van een customed BBQ

Fraaie customed BBQ

Kooltjes


Roasted (miss) Piggy

Oortjes en snoetje afgedekt



In de kou weer terug naar huis en een beetje rond gelummeld. Die Max Verstappen doet het verdorie goed. Ben niet zo'n enorme Formule 1 fan, maar dit is dan toch wel leuk voor dat ventje. In feite heb een klein beetje een zwak plekje voor hem sinds de reclame van die provider met z'n oVerstappenWeken. Doet-ie wel schattig. Verder ga ik het niet volgen hoor. 

Kopje thee? Lekker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...