Faröer eilanden...

Deze week wordt het dus zomer.... Ik weet niet of ik daar onverdeeld happy mee ben. Ik moet namelijk toch werken. Voordeel is dat ik de airco kan aanzetten als het echt te warm is. Ik zit te piekeren of ik vrij zal nemen woensdag, maar weet in feite niet waarom. Ik ben zelfs al lichtelijk blij dat het weekend voorbij is, dus waarom zou ik dan vrij nemen.

Het wordt in ieder geval niet hardlopen woensdag: veel te warm daarvoor.

Jan is met de Leopold I vanmorgen door (ja, dóór) de Faroër Eilanden gevaren. Ik kon ze nu eindelijk weer oppikken via Marine Traffic. Ze zijn op weg naar IJsland. 







De foto's zijn in feite real time genomen ten opzichte van het plaatje erboven. Wel grappig om te zien.

Ik kan nu zeggen dat ik volgende week vrijdag naar België rij om mijn mannetje op te halen. Dat klinkt alweer lekker dichtbij. Dit weekend zijn ze in Reijkjavik maar 'even' een weekendje naar Reijkjavik is helaas niet te doen. Een vlucht kost ruim 700 euro en dan zijn de tijden niet erg gunstig plus dat je nog een hotelkamer nodig hebt. 

Ik ga straks denk ik even de cabrio ophalen, nu het warme weer in aantocht is. En even een hotelletje boeken voor mijn werkweekend voor Jacht & Buitenleven. 

Wat een geleuter hè? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...