De Challenge: welk TV programma...

Vandaag staat op het menu: 'TV programma waar ik aan mee zou willen doen'

Ik heb daar lang over nagedacht. Je denkt in eerste instantie aan die suffe spelletjes - waar ik overigens geen enkele van kijk - of van die heerlijke emo-tv als Hoeveel Ben Ik Waard, Help Mijn Man Is Klusser of Meester Frank Geeft Uitpraak (of zoiets). Nu ontken ik niet dat ik best graag kijk naar specifiek deze laatstgenoemde tv-programma's, maar er in mee doen.... nee.

Dus gingen mijn gedachten meer uit naar iets waar ik héél graag naar kijk en dat is ..... Outlander.

Maar dan wil ik wel Claire zijn....[hijg]

O, je kent het niet? Nou je mist wat. Je mist vooral ..... Jamie. Ja, zwijmel. Toeval wil dat ik afgelopen nacht ook nog van hem heb gedroomd.

Ik heb in het verleden al wat foto's van hem geplaatst, maar toch nog eentje om het af te leren. Toch prachtig, zo'n man?




Mijn mannetje kan zo doorgaan voor een Jamie Fraser. Whisky drinkt hij al, hij houdt van Schotland. Nu nog de kilt - de benen heeft hij er al voor -, het lange haar en het wasbordje. Soldaat is-ie ook al, dus ... haalbaar.


1 opmerking:

  1. Ik zou graag "mijn man is klusser" inschakelen maar dat zal einde relatie betekenen!

    Zelf zou ik wel aan een kostuumdrama willen zitten, vooral de mooie jurken en haarstylen van bv Downton Abbey en Mr. Selfrige begin 1900 spreken me aan. Helaas heb ik niet het figuur voor die jurken, dat is dan wel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...