De inhoud van mijn tas

Vandaag staat op het Challenge menu: 'De inhoud van je tas'



De inhoud van mijn tas heb ik voor deze gelegenheid maar even netjes naast elkaar gelegd om er een foto van te maken. Ik ben zelf van mening dat de inhoud van mijn tas best bescheiden is en niet echt doorsnee. Meteen een goede gelegenheid om de kruimeltjes onderin mijn tas even te verwijderen. Nu is mijn tas ook weer schoon.

Laat ik voorop zeggen dat ik een hekel heb aan tassen. Ik zie altijd dames met tas en al het toilet in verdwijnen en vraag me dan altijd af wat ze in godsnaam met die tas daar moeten. Buiten het feit dat het altijd een eeuwigheid duurt eer ze er weer uitkomen, vandaar altijd die ellenlange rijen voor het damestoilet.

Afijn. Mijn tas. Van links naar rechts: de tas zelf. Van leer. Van het merk Fair and Green. Een fairtrade tas gemaakt van biologisch leer. Ik hou niet van kunststof of iets wat van plastic is en lijkt op leer. Bij mij moet het écht zijn. Dit is ook mijn enige tas.

Dan dat zwarte boekje met het appeltje erop: mijn dagboek. Daarop de identifier van mijn bank (Triodos), daaronder mijn pakje kauwgom voor na de lunch en daaronder een pakje zakdoekjes.

Dan weer naar boven: dat gifgroene geval: mijn ipad. Daarop mijn vulpen en een brillenkoker (zonder bril). Daaronder mijn toilettasje met 'dingetjes' en daaronder een Pearl zakspiegel, tevens oplader voor mijn telefoon of iPad (súper handig!).

Dan het blauwe boekje met de sticker Leica en appeltje: een zeer geheimzinnig maar o zo belangrijk boekje. Daarop een identifier van de Rabobank. Daaronder een - bijna lege - tube bodylotion van Dolce&Gabanna. Dan een grijze portefeuille die ook zó zonder tas kan meenemen - alleen mijn telefoon past er niet in wat weer zo onhandig is. Daaronder een boodschappentas van Marqt en daaronder een sleutelbosje.

Het enige wat ontbreekt is mijn telefoon want daar maakte ik de foto mee....

Ik heb momenteel spierpijn want ik heb gisterenmiddag weer eens hardgelopen. Een zelfde interval als vorige week. Ik had zowaar bijna geen pijn in mijn linker binnenenkel, ook niet echt ná het lopen. Dus ik heb goede hoop. Ik was eigenlijk best moe gisterenmiddag na het lopen. En als ik heb hardgelopen na zo'n lange poos dan krijg ik ook altijd extra last van mijn benen, maar ja goed, ik heb het er voor over (heb last van restless legs). Net als de hoofdpijn die ik vaak erna krijg. Het gevoel wat ik heb na het hardlopen is zó heerlijk, daar heb ik best wat voor over. En nu maar langzaam opbouwen.

Na zo'n rondje hardlopen - met Jan als mijn Personal Trainer, de lieverd - heb ik altijd enorme trek in een zak chips. Maar ik heb me ingehouden [bouffer mes doigts] - ik heb het ook nooit in huis - op een paar schelletjes immens lekkere rauwe ham en een handjevol gepofte mais en een glas tomatensap na. Want gisterenavond hebben we zo super lekker gegeten dat je dat niet wilt verpesten met een zak ordinaire chips.

Kwartel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...