Mijn zondag in een notendop....



Singing...eh...running in the rain..
Mijn droomuitzicht. Vanuit huis wel te verstaan.
Bamboe hangt bijna op de grond van de regen

Donkere luchten

Mystery Land in aanbouw

Picknick tafels voor? Wie? Wat?

Een zompig meertje 

Road closed voor Mystery Land

Het meer is kraakhelder.

Nog meer regen in aantocht


Nette tuin met ... de was.

De vijver van bovenaf.

Autumn is coming!



Hier zitten 6 mussen te doen alsof ik ze niet zie.

Mijn tuintje weer keurig netjes

23mm regen gevallen

I
My running shoes...


Ik heb dus echt héérlijk gelopen deze morgen. Weliswaar in de regen, maar dat is míjn weer! Zalig! Weinig volk, lekker veel zuurstof, niet te heet. Ik voel me vandaag dus gewoon een stuk beter dan alle andere dagen ervoor. Met als beloning: broodje roerei met gerookte zalm! En verder. Weinig gedaan, hoewel: de hele vloer gedweild, een was gedaan (dus) en even gekeken naar wat alternatieven voor onze vakantie in november.  

En dan nu: stoofvlees opwarmen en zoete aardappels bakken.... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...