Waar.... word ik blij van?

Ik kan zomaar ineens zonder reden ergens blij van worden. Dan kriebelt het in mijn buik en fladder ik de dag door. Maar deze bui kan ook van ene op andere moment voorbij zijn.

Waar ik vandaag blij van word, is dat ik mij heb ingeschreven voor een 5km hardloop'wedstrijd' bij mij in de polder. Ik doe niet vaak mee met wedstrijden, want ik hou niet zo van die drukte en gedrang. Maar nu kan ik er met de fiets naar toe, heb ik mijn warming-up dus al gehad en loop ik op 'bekend' terrein. Bovendien is dat weer een zondag dat ik wat te doen heb in deze o zo eenzame weekenden [snik]...  :-)

Overigens heb ik afgelopen zondag weer een training gedaan in het kader van rehabilitatie. Dit keer 5,78 km interval (45 minuten): eerste 30 minuten één minuut hardlopen, één minuut wandelen. Het laatste kwartier één minuut wandelen en twee minuten hardlopen. En dat ging eigenlijk best goed. Wel wát pijn, maar niet heel erg. Ook geen napijn. Morgen ga ik weer en dan dus twee om één, kijken hoe dat verloopt. Dan mag ik hopen dat ik op 4 september 'klaar' ben om 5km in één ruk te lopen. 

Daar word ik trouwens ook blij van. Van hardlopen.

Ik word blij van een glaasje met inhoud.



Ik word blij van mooi eten wat wij zo twee keer per jaar doen. Dan gaan we naar een écht goed restaurant en dan genieten we volop.


Ik word blij van een mooie duik.


Ik word blij van een goed schot (sorry voor de faint of heart...)


Ik word blij van een eindje fietsen.



Ik word blij als ik mijn mannetje weer zie.

Ik word eigenlijk best van heel veel dingen blij....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...