Druk druk druk

Ik merk dat als ik ergens nerveus over ben of ergens tegen op zie, dat ik de neiging heb om hele sombere blogberichten te maken. Nu ik weer thuis ben en op mijn gemakkelijke bankje zit, kop thee naast mee, 'neuzekes' bij de hand (alleen voor de intimi...) en oh ja, een glas rosé prosecco achter de kiezen (bij het eten), ziet het er allemaal toch iets rooskleuriger uit.


Neuzekes

Ik had het vandaag mega druk. Een nieuw jaar betekent voor mij veel werk. Alle tellers op nul. Aangezien ik ook PZ doe op kantoor, tijd voor mij om bij iedereen weer de vakantiedagen aan te vullen (eerst uitrekenen), maar nog meer: we zijn begonnen met een nieuw HR programma waar ik nu meer dan een half jaar mee bezig ben geweest en nu gaat het dan ook echt gelanceerd worden.

Gelukkig hebben we 'maar' 32 medewerkers en ik heb het afgelopen jaar gebruikt om alles handmatig bij te werken en een flinke poos schaduw te draaien. Morgen komt er dan nog een final meeting met de salaris-administrateur erbij en dan kijken of ik eind deze maand mijn eerste 'eigen' salarisuitdraai kan produceren (met het salarisbureau als eindcontrole). Allemaal erg spannend maar bovenal erg vermoeiend.

Volgende week ben ik voor een groot deel ook nog niet eens op kantoor, dus ik heb in feite pas 16 januari de tijd om het af te ronden. En dan is het ook nog maar te hopen dat ik echt tijd heb.

En voor die volgende week ben ik dan nerveus en met name omdat ik maandag érg vroeg mijn bed uit moet om op tijd op mijn afspraak te zijn. Oftewel ik moet om 05.00u uit bed en om 06.45u in de auto. Op zich heb ik geen moeite met vroeg opstaan - zeker als het voor iets leuks is - maar het is meer dat ik ergens op tijd móet zijn waar ik al bij voorbaat tegen op kan zien.

Mijn uitstapje volgende week vergt de nodige voorbereiding - ook nog - dus de lijstjes komen weer te voorschijn en in mijn hoofd loop ik alles duizend keer na. Maar alles zal goed komen. Het enige wat roet in het eten kan gooien is het weer, maar als ik zo naar de verwachtingen kijk, is het vanavond en morgen het précairst en dan wordt het weer 'zacht' en wordt er geen gladheid verwacht.


Tassen staan al klaar...

Maar eerst morgen en het weekend en als ik tijd heb zal ik nog wel bloggen anders is het helaas even wachten op een volgend bericht.

Keep you posted.


Mijn overwinteraars boven de trap



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...