Winterfoto's

Ik voel mij om één of andere reden erg opgewonden. Niet in de erotische betekenis van het woord, maar meer de opgefokte variatie, geen rust kunnen vinden, kriebels in de buik, lippen stuk bijten variatie.


En ik weet niet waarom. Ik zit me suf te piekeren waar dat gevoel vandaan zou kunnen komen, maar ik heb geen idee. Het zullen de hormonen wel weer zijn die een loopje met me nemen. Je moet toch iets de schuld geven.


We gaan niet te veel kletsen vandaag. Enkel een paar foto's die ik gisteren heb gemaakt in het 'bos' hier. Enjoy in silence....



















2 opmerkingen:

  1. Die volle Randstad? (vind ik ook hoor). Maar waar 'schiet' je dan deze plaatjes? Ze zijn erg mooi en voor mij rustgevend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar ik woon is het niet zo vol. Vlak naast Schiphol is heel veel groen en agrarisch gebied, maar wel de 'herrie' van de vliegtuigen (en de stank, zeker nu). De foto's zijn gemaakt in het Haarlemmermeersebos waar een paar jaar terug de Florade is geweest dus best een fors groengebied. En erg fotogeniek...
      Fijn dat je er rustig van wordt :-)

      Verwijderen

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...