Nürnberg foto's

Mijn bui is al een klein beetje gezakt, hoewel ik nog steeds hoofdpijn heb. Dus hier nog even wat foto's uit Nürnberg.



Frauenkirche





Restaurant Heilig Geist Spital

Grote Markt

Station Nürnberg

Mooie oude stoomloc



Aangezien ik mij niet echt verdiept in de toeristische attrakties in Nürnberg, weet ik niet precies wat wat is. Bovendien heb ik Nürnberg enkel by night gezien. Maar ik denk zeker een weekend-bezoekje waard. Het Nazi-museum schijnt wel érg de moeite waard te zijn, want ik heb gehoord dat het toch wel zeg maar in Nürnberg is begonnen. Het is even een ritje (zo'n 6 uur rijden) maar de ICE rijdt er ook heen en is bovendien erg comfortabel.

Je kunt er goed en lekker eten. Bij Alex heerlijke burgers en een lekker gemoedelijk sfeertje. In Heilig Geist Spital ook lekker eten, maar dan vooral de Duitse keuken.

En als u rechts kijkt, ziet u links niets... 😜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...