Woensdagmiddag

Ik moest even naar Haarlem om mijn gerepareerde Kitchen Aid blender op te halen, want die was stuk en die had ik weggebracht.


Leukste straatje van Haarlem

Zomaar een terras

"Delfts Blauw" servies


Ik heb mezelf een cadeautje gedaan: een ECHT dagboek! Dát is lang geleden. Tegenwoordig gebruik ik van die zwarte notitieboekjes of andere boekjes met harde kaft. Alles is goed. Maar dit is natuurlijk zoveel leuker! 
Links mijn huidige dagboek (bijna volgeschreven) en rechts het nieuwe 'schrift'.
Doet me denken aan mijn ouderwetse Chinese dagboeken wat ik vroeger had.

Mijn dille komt op! Het zijn nog piepkleine plantjes, maar toch...

En ook de zonnebloemen piepen voorzichtig uit de aarde omhoog.
 De tomatenplantjes laten zich nog niet zien....




Zo lang geleden: roze koeken! Die in de supermarkt vind ik dus niet lekker (meer). En omdat ik toch in Haarlem was even langs de Marqt, moest toch appels hebben. Ik nam bewust geen mandje dan kan je niet veel meenemen. Ik liep weg met appels, makreelsalade (die is zó lekker daar), roze koeken en Yogi tea (slaapthee).

Natuurlijk ook even bij Dille & Kamille naar binnen. Altijd leuk. Je verzínt gewoon iets om daar dan iets voor mee te kunnen nemen. Dus mijn oogst:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...