Moe en herrie

Ben moe vandaag. Ik was vannacht al wakker omdat ik zo raar droomde en daar niet lekker van sliep en vanmorgen vroeg gewekt door die herrie hier - vliegtuigen en vrachtwagens - en dan lig je zo in je bed jezelf zo boos te maken, tandenknarsend binnensmonds te vloeken waarom het in 's hemelsnaam niet eens een keer rustig kan zijn hier, wetende dat je een moeilijke dag tegemoet gaat. Nu viel dat op zich nogal mee, maar nu - 15.00u - voel ik toch dat ik moe ben: ik ga dan wat schor praten en kan niet helemaal uit m'n woorden komen. Ik voel me ook moe en dat zit bij mij dan altijd achter m'n ogen en slaat op mijn stem. Maar het is vandaag dan ook wel weer behoorlijk lawaaiierig door die stijgende vliegtuigen. Soms hoor je het niet, zo gewend ben je eraan, maar als je je al moe voelt dan hoor je alles en dan merk je pas hoeveel herrie het is. Thuis heb ik er weinig last van, maar als de wind 'verkeerd' staat, hoor ik het thuis ook, zeker als het nog erg vroeg is. Ik werd daar vanmorgen dus wakker van.
Op kantoor had ik vroeger zogenaamde spraaksoftware omdat ik zo'n RSI had en ik met moeite kon typen. Dat werkte hier ook niet omdat steeds die vliegtuigen te horen waren. Dan 'zag' je de software dat geluid registreren en denken: wat is dit nu weer? En het werkte dus niet. Zelfs met het raam dicht was het niet te doen. Eigenlijk jammer dat dit nooit iets is geworden. Was trouwens wel een 'lekkere' muis want die hield je zo in je hand als een soort pistool en dat werkte wel heel relaxt.

Maar een beetje de Tour kijken dan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...