Overlevende ramp toch overleden

PERSBERICHT

Vanmorgen is de laatste overlevende van de dramatische gebeurtenis in de vijver te H. middels euthanasie uit zijn/haar lijden verlost. Zo meld onze plaatselijke correspondent.

Afgelopen zaterdag had zich een drama voltrokken in de vijver bij C te H. Daar werd geconstateerd dat alle negen vissen waren overleden. Waaraan is tot op de dag van vandaag een raadsel. Nadat alle stoffelijke overschotten waren verwijderd uit de vijver, bleek er nog één vis dit drama te hebben overleefd. Deze vis werd in allerijl in veiligheid gebracht waar hij/zij op de IC verder is verzorgd. Helaas heeft dit niet mogen baten.

"Gisterenavond deed hij(zij) ook al zo raar! Alsof hij(zij) de gekke koeienziekte had, maar dan voor vissen," zegt de zichtbaar aangeslagen C. "Ik had toen al zo mijn vermoedens dat alle moeite voor niks zou zijn geweest. Ik heb op internet nog geprobeerd te zoeken wat er hand zou kunnen zijn, maar als het was wat ik misschien denk dat het was, was er toch niets meer aan te doen."

Toen C vanmorgen beneden kwam lag de vis al op zijn (of haar) zij. De vis ademende nog wel maar C bedacht zich geen seconde en heeft hij (of zij) uit zijn (of haar) lijden verlost middels een doeltreffende messteek in de vitale delen van de vis. De vis overleed ter plekke.

Onderzoek moet verder uitwijzen waaraan de vissen zijn overleden. Voorlopig komen er geen nieuwe bewoners in de vijver aanhangig het onderzoek en zal er verder worden bekeken wat er gaat gebeuren met de vijver en of er nog wel bewoners in komen.

Tot zover dit verslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...