Nieuwe meubels

Ik zit op kantoor momenteel (weer) midden in een verbouwing, of zoals ze dat in het engels zo mooi zeggen: my room is being refurbished. In het Nederlands klinkt dat weer zo platvloers: ik krijg nieuwe meubeltjes in mijn kantoor. Overigens ben ik niet de enige: inmiddels hebben de boekhouding en de financial controller al een nieuwe inrichting en zijn ze bezig met de marketing. Donderdag ben ik aan de beurt. Zit er dus nogal verloren bij op een piepklein burootje en behoorlijk onthand want alles zit in dozen of ergens ver weg ingepakt. Ik ben gewoon helemaal van slag en loop een beetje met mijn ziel onder m'n armen.




Daarbij komt dat ik al een poosje niet heb hardgelopen en ik vreselijk onrustig begin te worden. Vorige week woensdag was het te heet en afgelopen weekend zat ik in Oostende en nu - vandaag - is normaal gesproken mijn hardloopmiddag, maar weet niet of ik nu wel weg kan. Ik heb nog wel een loopschema dus voluit lopen zit er toch nog niet in, maar die onrust begint nu wel ernstige vormen aan te nemen.

Ik heb weliswaar in het weekend behoorlijk veel gewandeld. Een paar keer de dijk op en neer in Oostende, is toch snel 4km en dat een stuk of vier keer. Had na een eerste heen-en-weertje dan ook behoorlijk veel last van mijn enkel, maar dat was zondag, toen we weer een heen-en-weertje deden, al helemaal verdwenen. Ik móet gewoon bewegen! Als ik dat niet doe krijg ik allerlei pijntjes en kwaaltjes.

Maar mijn geweten zegt dat ik vandaag niet moet weggaan, nu iedereen en alles zo in de rommel staat. Morgen kan ik niet op mijn eigen plekje zitten dus misschien zou het voor morgen een optie zijn dat ik op een gegeven moment er gewoon even twee uur tussenuit piep....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...