Wat zou je doen met 18 miljoen..

Ik krijg vandaag een mail binnen van iemand die beweert bij een bank te werken en dat zij met een probleem zitten. Want één van hun klanten is plots overleden en hij heeft een bankaccount nagelaten met een saldo van USD 18 miljoen. En die beste bankemployée weet niet wat hij ermee moet.

Arme man.

Wat zou ik doen....met achttien miljoen....

Nu even serieus: ik heb al maanden lang last van mijn vingerkootje aan mijn rechter middelvinger en iedere keer doe ik weer iets en dan... auw... O ja....

Dat was ook niet echt serieus... Gisteren weer hard gelopen. Dat doe je meestal als je hardloopschoenen aan hebt en een hardloopoutfit. Ik heb nieuwe schoenen zoals al gemeld: Asics. In een bijzonder trendy kleurtje.

Omdat dit een ander merk is dan ik normaal gewend ben, moet ik er wel aan wennen. Ik heb iedere keer dooie tenen. Dan doe ik mijn veters nog losser, maar ik hou geen veter meer over om te strikken. Ik heb een tamelijk hoge wreef en deze schoenen zijn duidelijk wat minder 'diep'. Ze lopen over het algemeen best goed, heel veerkrachtig, geen blaren, maar ik krijg na een poosje gewoon erge warme voeten en dus dan ook die dooie tenen. Deze schoenen kostten mij de lieve duit van bijna honderdvijftig euro...En dan zou het zonde zijn als ze niet lekker lopen. Het spijtige hiervan is dat je dat pas ondervind als je er echt op gaat lopen, dus echt kilometers maakt. Zo'n rondje even buiten de winkel van nog geen 15 meter zal het niet uitwijzen. Heb al eens zo'n akkefietje gehad. Mooi iets van honderdtwintig euro voor niets. Maar we blijven het even volhouden. Misschien wat dunnere sokken de volgende keer. En van die achttien miljoen kan ik daar heel wat van kopen..!

Nu de zon buiten schijnt (altijd buiten...) is mijn humeur een stuk beter dan bijvoorbeeld eergisteren. Dat is te merken. Nietwaar...?

Overigens voel ik mij ook wel soort van 'relieved' dat ik nu eindelijk weet dat en wanneer wij kunnen gaan beginnen met onze verbouwing. Weliswaar niet de badkamer, want daar heb ik nog geen vergunning voor, maar wel voor de andere onderdelen als de keuken, de gang en het toilet. Er komt binnenkort een container in mijn tuin te staan (gezellig) en dan kunnen we beginnen met slopen. Eerst het oude parket eruit. Ben wel begonnen met het kleine grut in dozen te doen en er wordt nog naar een oplossing gezocht voor de meubels want als het 'grote' werk begint, is het beter dat alles leeg is beneden. Ik moet daarin creatief zijn, wordt mij gezegd, maar ik vraag me af hoe creatief je kunt zijn als je geen groot huis hebt en dus geen zolder of een reservekamer. Kan moeilijk alles in plastic inpakken en op het dakterras zetten! Nu is het wel de bedoeling dat we - zeg maar - zoveel mogelijk 'boven' gaan wonen, in de slaapkamer dus (mmmm...) maar om daar nu hele banken en kasten in te zetten wordt wel erg krap. We zullen zien waar 'ons mannetje' mee komt.

We keep you posted in de vorm van blogs, ook als ik minder vrolijk ben... :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...