Afbrokkelende kroon

Wellicht al eens eerder geschreven dat ik in 2013 mijn zorgverzekering flink heb versobert. Ik ben van het compleet uitgebreide pakket van aanvullende verzekeringen helemaal terug gestapt naar de basisverzekering plus één aanvullend pakket. Daarbij heb ik mijn eigen risico opgeschroefd naar achthonderdvijftig euro. Dat alles bij elkaar scheelde mij zeventig euro premie per maand. Nu ben ik wel zo slim geweest om die zeventig euro iedere maand apart te zetten, in een apart spaardoel. Dat heeft een aardig potje opgeleverd. Helaas heb ik vanaf juni niet meer gespaard naar dat doel vanwege mijn verbouwing, maar zodra ik die kosten heb gehad, gaan we daar weer lekker mee aan de slag.

Het enige is nu dat ik een kies heb die langzaamaan afbrokkelt. En volgens mij is dat een kroon. Dus zal daar een nieuwe kroon op moeten komen. Daar gaat mijn potje! Vorige week vrijdag ben ik naar de tandarts geweest voor controle en 's avonds brak er gewoon een stuk af van die kies. En vanavond een tweede stuk. Er blijft niet veel van over, van die kies.

Gelukkig heb ik nu een afspraak voor morgen, maar ik weet in feite wel wat er gaat gebeuren. Het is niet anders...Maar het neemt niet weg dat ik er van baal.

Vandaag dan mijn wasmachine, droger en vriezer bij een ander bedrijf besteld dan waar ik hem in eerste instantie had besteld, omdat ik maar niets hoorde van de persoon. En ik wil mijn apparatuur toch graag nu eindelijk eens hebben. Dus heb ik het nu besteld bij de Bobshop.nl en ik heb nu de apparatuur die ik in eerste instantie ook wilde hebben. En ik ben nog goedkoper uit ook. Nog een pluspunt: ze bezorgen ook op zaterdag en dat is wel zo prettig. Hoef ik niet naar huis te komen en bovendien is Jan er dan en kunnen we alles goed op z'n plaats zetten en direct testen. Dus ik heb daar wel zin in. Dan nemen ze meteen die oude meuk weg en kan ik weer 'vrij' kijken en m'n tuintje weer een beetje fatsoeneren.

De aannemer heeft inmiddels wat van zijn materiaal wat hier nog stond meegenomen maar zijn twee kruiwagens - die het meest in de weg staan - zijn er nog. Nou ja, misschien even een ritje naar de vuilstort zaterdag als daar gelegenheid voor is. Je kunt het maar kwijt zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...