Het leven gaat weer gewoon door

Het is donderdag. Buiten regent het. Binnen zit..... ik. Need I say more....

Weet je wat zo lekker is aan vakanties? Het gebrek aan nieuws. Het nieuws is altijd één doffe ellende, en ik ben van het type struisvogel. Ik heb ook géén Top 2000 geluisterd ondanks dat we dat hadden kunnen streamen. Ik luister al twee jaar geen Top 2000 omdat ik het op de eerste plaats een veel te overrated programma vind en op de tweede plaats zijn het altijd dezelfde platen. Daarentegen wel geluisterd naar de Top 4000 van Radio 10 en naar de Franse radio RFM waar je op een gegeven moment ook wel genoeg van hebt. Dat is een beetje de Franse tegenhanger van Sky Radio. Dus ieder uur wel een keer Adèle.

Nu ben ik weer thuis. Jan zit in Den Helder (laatste week) en ik ben een beetje ziekjes. Nu met verstopte bijholtes en dus watterige hoofdpijn. Al drie nachten op rij koortdromen, hoewel ik bijna nooit koort heb en het volgens mij nu ook niet heb. 

Gisterenmiddag dan ook niet wezen hardlopen. Dus nog geen meter hardgelopen in het nieuwe jaar. Wat ik wel heb gedaan is bij twee tuincentra kerstspullen in de uitverkoop gekocht. Voor dit jaar. Gaat direct een doos in en dan... zoeken naar een plekje voor die doos. Want ja, geen groot huis.

Direct maar even een opfleurtje voor op kantoor gekocht. Beetje de lente in huis halen bij dit druilerige - nou ja, zeg maar natte - weer. Hier geen mooie zonsondergangen en het geluid van de huilende wind om het huisje. Maar mijn tijd komt nog wel. We hebben nu eindelijk beslist waar we 'straks' gaan wonen: het wordt Bretagne.

Haha. Straks is over tien jaar dus you never know what will happen. Maar Noord-Frankrijk is al een paar keer de revue gepasseerd. Waarom niet. Als we in Wallonië gaan wonen moeten we ook Frans praten, en we zien daar allebei geen graten in. Natuurlijk spreken we het niet foutloos en haperen we zo nu en dan, maar zie maar eens als je er een jaar zit. Het is na twee weken al dat het verstaan je een stuk vlotter af gaat. Nee, ik zie het wel zitten. Voor 150.000 euro heb je een pracht van een huisje.

Maar nog even doorwerken... Ben nog geen 67...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...