Van bloemen en slaap

Ik ben een beetje aan het rommelen met de lay-out van mijn blog, maar kan toch niet echt vinden waar ik helemaal enthousiast over ben.  Dus als jij degene (de enige?) bent die mijn blogs een beetje volgt, excuses voor de vele veranderingen. Ik zoek in feite een mooie lay-out waarop mijn foto's een beetje goed uitkomen. Ook loop ik nogal te modderen met het goed plaatsen van die foto's op het blog. De één links, de ander rechts. Maar als je het dan 'live' ziet, staat het ineens weer heel anders. Het is niet echt WYSIWYG: dus als ik nu mijn bericht opstel, ziet er anders uit dan uiteindelijk op je scherm.

Op dit very moment zit ik net weer even in de zon. Zalig. Vanmorgen enorm mooie luchten, maar had mijn telefoon in de kofferbak - waar die hoort uiteindelijk - dus kon geen foto maken van die lucht. Trouwens, op mijn foto's met mooie luchten zie je nog veel gebouwen want ik heb helaas niet van die prachtige vergezichten. Ik zie de zon ook nooit ondergaan, want dan staat er een woning tussen.



Waar ik jullie wel even deelgenoot van wil maken is de prachtige bloementuin genaamd kantoor. Mijn hyacinten bloeien en - als al eerder gezegd - mijn orchidee ook. Ik weet niet wat ik hier doe dat het zo uitbundig bloeit. Bovendien staan er nog twee orchideëen in de knop. Misschien komt het door mijn uitbundige en zonnige, altijd vrolijke humeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...