Bloemen

Woensdag, en we zagen de week weer doormidden. En zo kabbelt het leven voorbij. Af en toe onderbroken door leuke, spannende, informatieve, onverwachte dingen. Edoch, vijf dagen in de week gebeurt er niet zo veel.

Gisteren onverwachts geen yoga: juf is ziek. Jammer. Dan maar een onverwachte dinsdagavond thuis. Eerst een heerlijke kapucijnerschotel gemaakt - had ik ineens trek in. Een dagje geen vlees. Vanavond trouwens ook niet. Maar dat is meer toeval dan echt zo gepland.

Hieronder nog even een foto van de keuken zoals deze nu is, mét wit geschilderde planken én een mooie bos van Bloomon, de small.



Ik ben nu al een paar maanden lid van Bloomon en ik bestel één maal per twee weken een bos bloemen. Dit is het soort bloemen waar ik van hou. Niet te veel groen en van iedere bloem eentje. Dit kan je ongetwijfeld ook wel in een bloemenwinkel gaan kopen, maar dan moet je er wel eentje vinden die bloemen per stuk verkoopt. Ik betaal iets van zeventien euro voor een bos en deze wordt dan bezorgd. Dat kan je zelf bepalen wanneer en je hebt ze in drie formaten: small, medium en large. Maar de large is wel érg large.

Bijzondere bloemen en een prachtige
oud-rose roos

Hij lijkt wel nep....

Je ziet nu overigens dat er meer van dit soort concepten opduiken zoals topbloemen.nl, maar dit is toch van zo'n standaard volumineuze bos die je helemaal uit elkaar moet halen om ze deftig schuin af te kunnen snijden. Weg compositie... En daar heb je bij deze bos geen last van. Het zijn mooie luchtige bosjes die - bij mij - twee weken blijven staan. Aanradertje dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...