Koffie, tulpen en nog een Facebook-tipje

Vandaag ga ik me druk maken over welke koffie ik straks eens zal drinken:



En of ik mijn werkplek dringend moet opruimen:



Helaas een grijze regendag vandaag, maar wel goed voor de tuin. Mijn Tamron Tulp - drie jaar geleden gepland en ik haal de bollen er nooit uit (te lui) - bloeit weer mooi. Jammer dat ik er zo weinig van kan genieten.



Alles wordt groener en groener en ziet er - zeker met die regen - zo fris en fruitig uit. Je zou er bijna vrolijk van worden.

Ik heb het boek De Cirkel bijna uit en gisteren in navolging van het verhaal mijn Facebook ook eens flink opgeruimd: alle berichten en vind-ik-leuks en andere reacties uit vorige jaren verwijderd. Het is jammer dat Facebook niet die mogelijkheid biedt om in één keer een heel jaar te verwijderen. Tenminste: ik heb dat nog niet ontdekt.

Wil je weten hoe je dat doet? Ga naar je activiteitlogboek (onder dat kleine zwarte pijltje naar beneden rechts naast het hangslotje). Klik daarop en je logboek verschijnt. Je kunt nu een jaar kiezen, maar je moet wel één voor één op het pennetje in de activiteit klikken en de optie 'verwijderen' of 'verbergen op je tijdlijn' kiezen. Sommige activiteiten kan je (helaas) niet verwijderen, maar wel verbergen. Links op dat zelfde scherm zie je nog wat filters die je ook nog kunt gebruiken, maar feit is dat je alles stuk voor stuk moet doorlopen. Helaas.

Met mijn liesblessure gaat het langzaam ietsje beter. Vandaag voor het eerst geen rekverband om mijn bovenbeen en dat is even wennen. Kan zijn dat ik het er straks weer omheen doe. Moet erg uitkijken met misstappen. De blauwe plek is weg, maar het is nog lang niet over: de 'pijn' is nu zeurderig... Maar dat past wel bij mij.... :-P


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi. Leuk dat je komt buurten. Je kunt hier een reactie achterlaten.

IK GA VERHUIZEN!!!

Ik ga verhuizen. Dames en heren, boeren en buitenlui, lieve lezers: gaan jullie met mij mee? Please, please, please? Ik vervolg ...